Infrastruktura
Roboty betonowe, zbrojarskie i szalunkowe mostu na autostradzie:
długość
449 m
wysokość
42 m
szerokość pasów jezdni
14 m
- Wykonanie mostu na autostradzie o długości ok. 330 m w konstrukcji zespolonej
- Wykonanie robót szalunkowych i betonowych – fundamenty, pale, przyczółki, płyta zespolona
- Wykonanie przejazdu kolejowego pod 12 torami manewrowymi w ciągu wykonawstwa obwodnicy w Aschaffenburgu
- Wykonanie robót szalunkowych i betonowych ścian i stropów w monolicie (beton bez uszczelnień
- Wykonanie robót szalunkowych i betonowych w ramach pierwszego Projektu PPP przy budowie dróg w Bawarii:
- wykonanie mostu na Menie o długości 300 metodą wybierania do pola; maksymalna rozpiętość podpór pomiędzy polami wynosiła 120 m
- wykonanie budowli tunelowej o długości 900 m metodą budowy otwartej
Długość mostu
200 m
Szerokość mostu
18,25 m oraz 18,5 m
Rozpiętość
50/85/65
Nadbudowa: dwukomorowa płyta żebrowana stalowa zespolona
- Ustrój nożny z belek strunobetonowych typu T-21, pomost płyta żelbetowa o zmiennej grubości
- Podpory – przyczółki żelbetowe, monolityczne, ścianowe oparte na palach wierconych o średnicy 150 cm
- Płyty przejściowe żelbetowe
- Łożyska mostowe elastomerowe
- Schody terenowe
- Odbudowa stalowej kładki o długości 14,76 m
Powierzchnia użytkowa
600 m²
Miejsca parkingowe dla samochodów osobowych
150
Miejsca parkingowe dla autokarów
40
Powierzchnia zabudowy terminalu pasażerskiego
2.300.000 m²
Powierzchnia zabudowy garaży podziemnych
520.000 m²
Miejsca parkingowe
4.400
Ilość płyt przeddworcowych dla samolotów o dużej pojemności
8
Kubatura betonu
350.000 m³
Tonaż stali
50.000 t
Powierzchnia deskowań
1.150.000 m²
- Podpory (filary) oraz przyczółki mostowe o kubaturze żelbetu 850 m3