Infrastruktura

Roboty betonowe, zbrojarskie i szalunkowe mostu na autostradzie:
długość


449 m

wysokość

42 m

szerokość pasów jezdni

14 m

  • Wykonanie mostu na autostradzie o długości ok. 330 m w konstrukcji zespolonej
  • Wykonanie robót szalunkowych i betonowych – fundamenty, pale, przyczółki, płyta zespolona
  • Wykonanie przejazdu kolejowego pod 12 torami manewrowymi w ciągu wykonawstwa obwodnicy w Aschaffenburgu
  • Wykonanie robót szalunkowych i betonowych ścian i stropów w monolicie (beton bez uszczelnień
  • Wykonanie robót szalunkowych i betonowych w ramach pierwszego Projektu PPP przy budowie dróg w Bawarii:
    • wykonanie mostu na Menie o długości 300 metodą wybierania do pola; maksymalna rozpiętość podpór pomiędzy polami wynosiła 120 m
    • wykonanie budowli tunelowej o długości 900 m metodą budowy otwartej

Długość mostu

200 m

Szerokość mostu

18,25 m oraz 18,5 m

Rozpiętość

50/85/65

Nadbudowa: dwukomorowa płyta żebrowana stalowa zespolona

  • Ustrój nożny z belek strunobetonowych typu T-21, pomost płyta żelbetowa o zmiennej grubości
  • Podpory – przyczółki żelbetowe, monolityczne, ścianowe oparte na palach wierconych o średnicy 150 cm
  • Płyty przejściowe żelbetowe
  • Łożyska mostowe elastomerowe
  • Schody terenowe
  • Odbudowa stalowej kładki o długości 14,76 m

Powierzchnia użytkowa

600 m²

Miejsca parkingowe dla samochodów osobowych

150

Miejsca parkingowe dla autokarów

40

Powierzchnia zabudowy terminalu pasażerskiego

2.300.000 m²

Powierzchnia zabudowy garaży podziemnych

520.000 m²

Miejsca parkingowe

4.400

Ilość płyt przeddworcowych dla samolotów o dużej pojemności

8

Kubatura betonu

350.000 m³

Tonaż stali

50.000 t

Powierzchnia deskowań

1.150.000 m²

  • Podpory (filary) oraz przyczółki mostowe o kubaturze żelbetu 850 m3