Specjalista ds. Administracji zasobami i nieruchomościami Kraków
Obowiązki
- gospodarka zasobami i nieruchomościami należącymi do Spółki
- ewidencjonowanie, analiza oraz aktualizacja danych dotyczących nieruchomości
- obsługa administracyjna i finansowa działu
- przygotowywanie umów dla kontrahentów
- obsługa spływu należności i terminowości spłat od kontrahentów
- wystawianie faktur za najem
- przygotowywanie okresowych raportów, zestawień
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- przygotowywanie okresowych raportów, zestawień, w tym GLA
Wymagania
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
- minimum 2 lata doświadczenia w gospodarce zasobami – warunek konieczny
- umiejętność prowadzenia ewidencji dotyczących zarządzania nieruchomościami
- umiejętność prowadzenia analizy danych GLA
- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
- samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie
- umiejętność pracy w zespole
- czynne prawo jazdy kat. B – mile widziane
Oferujemy
- długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę
- system poleceń pracowniczych
- nagrody finansowe za propozycje innowacji i usprawnień
- możliwość skorzystania z dopłat do wypoczynku, dofinansowania do kolonii dzieci, paczek mikołajowych, zajęć sportowych
- świadczenia świąteczne
- możliwość skorzystania z dofinansowania do opieki medycznej
- przyjazną atmosferę w pracy