Specjalista ds. Administracji zasobami i nieruchomościami Kraków

Obowiązki

  • gospodarka zasobami i nieruchomościami należącymi do Spółki
  • ewidencjonowanie, analiza oraz aktualizacja danych dotyczących nieruchomości
  • obsługa administracyjna i finansowa działu
  • przygotowywanie umów dla kontrahentów
  • obsługa spływu należności i terminowości spłat od kontrahentów
  • wystawianie faktur za najem
  • przygotowywanie okresowych raportów, zestawień
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • przygotowywanie okresowych raportów, zestawień, w tym GLA

Wymagania

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
  • minimum 2 lata doświadczenia w gospodarce zasobami – warunek konieczny
  • umiejętność prowadzenia ewidencji dotyczących zarządzania nieruchomościami
  • umiejętność prowadzenia analizy danych GLA
  • dokładność i bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie
  • umiejętność pracy w zespole
  • czynne prawo jazdy kat. B – mile widziane

Oferujemy

  • długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę
  • system poleceń pracowniczych
  • nagrody finansowe za propozycje innowacji i usprawnień
  • możliwość skorzystania z dopłat do wypoczynku, dofinansowania do kolonii dzieci, paczek mikołajowych, zajęć sportowych
  • świadczenia świąteczne
  • możliwość skorzystania z dofinansowania do opieki medycznej
  • przyjazną atmosferę w pracy