Młodszy Specjalista ds. Organizacyjnych
Kraków
Obowiązki
- przygotowywanie materiałów i informacji dla Zarządu
- rejestrowanie i opisywanie faktur w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- obsługa administracyjna i protokołowanie posiedzeń Zarządu i narad
- przygotowywanie materiałów i informacji dla Zarządu
- przygotowywanie projektów oraz edycja aktów normatywnych
- koordynowanie współpracy Zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata – warunek konieczny
- doświadczenie w pracy z systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów, w szczególności w zakresie obiegu faktur
- wykształcenie wyższe
- dobra znajomość pakietu MS Office
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
Oferujemy
- długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę
- system poleceń pracowniczych
- atrakcyjny pakiet szkoleń
- nagrody finansowe za propozycje innowacji i usprawnień
- możliwość skorzystania z dopłat do wypoczynku, dofinansowania do kolonii dzieci, paczek mikołajowych, zajęć sportowych
- świadczenia świąteczne
- możliwość skorzystania z dofinansowania do opieki medycznej
- przyjazną atmosferę w pracy