Młodszy Specjalista ds. Organizacyjnych
Kraków

Obowiązki

  • przygotowywanie materiałów i informacji dla Zarządu
  • rejestrowanie i opisywanie faktur w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa administracyjna i protokołowanie posiedzeń Zarządu i narad
  • przygotowywanie materiałów i informacji dla Zarządu
  • przygotowywanie projektów oraz edycja aktów normatywnych
  • koordynowanie współpracy Zarządu z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami

Wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata – warunek konieczny
  • doświadczenie w pracy z systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów, w szczególności w zakresie obiegu faktur
  • wykształcenie wyższe
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne

Oferujemy

  • długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę
  • system poleceń pracowniczych
  • atrakcyjny pakiet szkoleń
  • nagrody finansowe za propozycje innowacji i usprawnień
  • możliwość skorzystania z dopłat do wypoczynku, dofinansowania do kolonii dzieci, paczek mikołajowych, zajęć sportowych
  • świadczenia świąteczne
  • możliwość skorzystania z dofinansowania do opieki medycznej
  • przyjazną atmosferę w pracy