Kierownik Kontraktu Warszawa

Obowiązki

  • nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych
  • sporządzanie i kontrola budżetu kontraktu
  • wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami oraz dokonywanie rozliczeń finansowych za wykonane roboty
  • sporządzanie i kontrola harmonogramu budowy oraz prowadzenie dokumentacji budowy
  • kontrola kosztów budowy i zarządzanie procesem zmian
  • prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy
  • prowadzenie narad i kontakt z uczestnikami procesu inwestycyjnego
  • kontrola jakości i terminowości prowadzonych robót
  • kontrola przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ
  • koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami, podwykonawcami oraz dostawcami
  • okresowe raportowanie progresu robót oraz wyników finansowych
  • nadzorowanie procesu uzyskiwania pozwoleń od służb zewnętrznych

Wymagania

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu umowami/kontraktami
  • wykształcenie wyższe – techniczne
  • doświadczenie w ofertowaniu i negocjacjach
  • znajomość zasad przebiegu i organizacji procesu inwestycyjnego oraz zasad zarządzania projektami
  • zdolności analityczne oraz umiejętności negocjacyjne i zarządzania zespołem
  • doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem
  • znajomość programu MS Project
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę
  • system poleceń pracowniczych
  • nagrody finansowe za propozycje innowacji i usprawnień
  • możliwość skorzystania z dopłat do wypoczynku, dofinansowania do kolonii dzieci, paczek mikołajowych, zajęć sportowych
  • świadczenia świąteczne
  • możliwość skorzystania z dofinansowania do opieki medycznej
  • przyjazną atmosferę w pracy